ARTYKUŁY »
.
BLOGOWANIE W BIZNESIE

Autor książki, Jeremy Wright, znany konsultant specjalizujący się w dziedzinie blogów, tłumaczy dlaczego firmy o różnym profilu działalności decydują się na prowadzenie blogów, pokazuje jak to robią oraz radzi, jak efektywnie budować relacje z klientem.
Pokazuje również, w jaki sposób opinie klientów mogą wpłynąć na kształt strategii marketingowych, innowacje produktów i powstawanie nowych rozwiązań, które odmienią Twoje przedsiębiorstwo.
W książce są przykłady wiodących w świecie firm, które korzystają z możliwości, jakie dają blogi - są wśród nich Microsoft, Sun Microsystems, Google, Disney czy General Motors.

Autor: Jeremy Wright
Wydawnictwo: WAiP
Rok wydania: 2009


.
INWESTYCYJNY PORADNIK BOGATEGO OJCA
.
COACHING
.
FREEFALL JAZDA BEZ TRZYMANKI
.
Zwycięskie opowieści
.
Zrozumieć kryzys finansowy
.
BYĆ JAK STEVE JOBS
.
MOC POZYTYWNEGO MYŚLENIA W BIZNESIE
.
COPYWRITING INTERNETOWY
.
MYŚL I BOGAĆ SIĘ
.
GOOGLE AdWords W PRAKTYCE